Cicle de consum Ecològic View Larger Image “Acabem de realitzar el cicle de Consum Ecològic i aprofitament alimentari a Ca l’Isidret, coordinat per La Fàbric@ Sccl i la Taula Eix Pere IV en el marc del projecte Genere’m consum responsable a Sant Martí.” Silvano Aversano2018-10-18T12:39:26+02:00Activitat, Notícia| Comparteix aquest missatge amb altres! FacebookXLinkedInPinterestEmail Entrades relacionats Ensemble, la xarxa d’espais productius col·laboratius, es presenta amb la jornada “Produint (en)comú” Ensemble, la xarxa d’espais productius col·laboratius, es presenta amb la jornada “Produint (en)comú” abril 1st, 2026 Iniciatives interculturals per fer els barris més forts i resilients Iniciatives interculturals per fer els barris més forts i resilients abril 1st, 2026 Prescripció Social al Poblenou: una eina comunitària per al benestar i la inclusió. Prescripció Social al Poblenou: una eina comunitària per al benestar i la inclusió. març 28th, 2026 La Fàbric@, impulsora de la Comunitat Energètica de Bon Pastor, a les primeres Jornades de Comunitats Energètiques de Menorca organitzades per l’Oficina de l’Energia i Transformació Comunitària (OTC) Menorca 2030 del Consell Insular. La Fàbric@, impulsora de la Comunitat Energètica de Bon Pastor, a les primeres Jornades de Comunitats Energètiques de Menorca organitzades per l’Oficina de l’Energia i Transformació Comunitària (OTC) Menorca 2030 del Consell Insular. març 27th, 2026