“GENERE’m el barri des del consum responsable”, una aposta de La Fàbric@ des de Ca L’Isidret a Sant Martí. View Larger Image La cooperativa La Fàbrica ha rebut la subvenció de ciutat i districte, en l’àmbit del consum responsable, pel projecte ‘Generem consum responsable a Sant Martí’ que han posat en marxa a Ca l’Isidret. Silvano Aversano2019-07-09T12:02:51+02:00General, Notícia| Comparteix aquest missatge amb altres! FacebookXLinkedInPinterestEmail Entrades relacionats Ensemble, la xarxa d’espais productius col·laboratius, es presenta amb la jornada “Produint (en)comú” Ensemble, la xarxa d’espais productius col·laboratius, es presenta amb la jornada “Produint (en)comú” abril 1st, 2026 Iniciatives interculturals per fer els barris més forts i resilients Iniciatives interculturals per fer els barris més forts i resilients abril 1st, 2026 Prescripció Social al Poblenou: una eina comunitària per al benestar i la inclusió. Prescripció Social al Poblenou: una eina comunitària per al benestar i la inclusió. març 28th, 2026 La Fàbric@, impulsora de la Comunitat Energètica de Bon Pastor, a les primeres Jornades de Comunitats Energètiques de Menorca organitzades per l’Oficina de l’Energia i Transformació Comunitària (OTC) Menorca 2030 del Consell Insular. La Fàbric@, impulsora de la Comunitat Energètica de Bon Pastor, a les primeres Jornades de Comunitats Energètiques de Menorca organitzades per l’Oficina de l’Energia i Transformació Comunitària (OTC) Menorca 2030 del Consell Insular. març 27th, 2026